راهی که نباید رفت ...

دیگر نباید خفت، باید بیدار شد...

راهی که نباید رفت ...

دیگر نباید خفت، باید بیدار شد...

سلام
این وبلاگو ایجاد کردم تا مطالبی ک کمتر شنیده شده رو پست کنم.

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تضاد ظاهر و باطن

smart7 | سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ

سلامم را به تو گویم ک شنوایی...
خوش بحال کسی ک مردم اونو ناپاک و گهنکار میدونن ولی پیش خدا پاک و بی گناس و بد ب حال افرادی ک مردم اونو آدمی پاک و سالم میدونن ولی پیش خدا پست و فرومایه و گنهکار هسش، خستم از ترس تضاد ظاهر و باطن...

 چ زیبا گفت خیام...

شیخی به زنی فاحشه گفتا مستی

هر لحظه به دام دگری پا بستی

گفت شیخا هر آنچه گویی هستم

آیا تو چنان که می نمایی هستی؟

نظرات  (۲)

سلام سایت خوبی دارید
به سایت ما هم سر بزنید
در صورت تمایل تبادل لینک داشته باشیم
پاسخ:
ممنون ک ب وبم سر زدید(:
من شما رو با اسم وبتون لینک کردم
لطفا شما نیز من رو با اسم              "سایت پزشکی تیموس" 
لینک کنید...
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی